Tuesday, March 20, 2012

Karpal ditegur dedahkan isu dalaman DAP-Malaysiakini

Karpal ditegur dedahkan isu dalaman DAP
Pengerusi DAP Karpal Singh ditegur kerana membangkitkan rasa tidak puas hati berhubung keputusan Jawatankuasa Disiplin parti itu di khalayak ramai

Dah serius penyakit olang tua ni..Ini tanda nak pencen ni...

Godfather tul mamak singh ni..Oii karpal you ni bodoh ke bioolll...

Benda dah over kasi tutup je lah..jangan lagak mafia cam ni siap 2 konco-konco pundek ko..

AKu tak reti apa problem mamat ni..Jelous ? nak kasi baby boy jadi DPM? atau nak mampus cepat??

Apa pun aku langsung tak respek si biol cam ni yang nak hancur Parti sendiri...

Alasan dia macam sial..Cakap macam lancau.....

Ini dengar atas pagar punya pengundi macam saya...

Bagi itu rama-rama buat keje dia sampai election...bagi sikit respek sama dia...

Itu Rama-rama sudah takut tak mau lawan u..yang u gi hantam sama itu rama-rama macam ni tadak patut taiko....You betul-betul macam itu Godfather..tak salah itu Rama-rama cakap dulu..

Sekarang sudah macam you kalah..you cakap lagi ..lagi you kalah sama itu rama-rama...

saya takda sokong rama-rama tapi suka you ...sekarang saya banyak kasian itu rama-rama...you betul sudah tunjuk samseng godfather style..

Olang tua macam ko kena pakai otak bukan ikut 2 pundek india itu cari gaduh...




No comments: